Polityka zwrotów i reklamacji
Towar nabyty w sklepie internetowym swagowo.pl można zwrócić odstępując od umowy w ciągu 14 dni od doręczenia towaru, a następnie odsyłając otrzymany towar w terminie 14 dni od daty odstąpienia. Zakupiony towar, który będzie zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania, musi posiadać wszystkie metki i zawieszki, musi zostać odesłany wraz ze wszystkimi rzeczami, z którymi został przysłany.
1. Odstąpienie od umowy i zwroty
-
Aby odstąpić od umowy, prosimy o przesłanie na adres mailowy: sklep@swagowo.pl informacji o odstąpieniu od umowy (ze wskazaniem numeru zamówienia i wskazaniem którego z produktów odstąpienie dotyczy) w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
-
Po odstąpieniu od umowy, prosimy o wypełnienie odręcznie formularza zwrotu towaru i przesłanie go wraz z dowodem zakupu oraz zwracanym towarem na własny koszt na adres: ul. X 1/1, 31-400 Kraków, w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot należności obejmuje wartość towaru oraz koszty skorzystania z najtańszego środka transportu przewidzianego w ofercie.
-
Zwrot kosztów za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania.
-
Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w formularzu zwrotu.
-
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.
2. Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z opisem, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Prosimy o postępowanie według poniższych zaleceń:
Prosimy o mailowe zgłoszenie reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: sklep@swagowo.pl oraz odesłanie towaru na własny koszt na adres sklepu – ul. Na Barciach 12/4, 31-423 Kraków. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji.
-
Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
-
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
-
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.
-
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, w ciągu kolejnych 14 dni, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
-
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za niezasadną, towar zostanie odesłany w ciągu 7 dni wraz z uzasadnieniem odmownej decyzji
